17. aug. 2012

Vellagra Kauni

Noen ganger blir nok nøstene lagra lenger enn strengt tatt nødvendig, som dette nøstet her. Jeg har spesielt siste året sett mange nydelige regnbueprosjekt hos medbloggere, men mitt har latt vente på seg. Det var jo enestående i sitt slag og må brukes med stor omtanke. Det var helt frem til i sommer! Ja, for i løpet av sommeren har Snarbys strikkestudio i Tromsø tatt inn dette garnet, (Som foruten alle fargeskift variantene har stort utvalg av ensfarga nøster med et lett rustikt ullpreg som kan vaskes i maskinen på 30 grader...) så nå kan jeg med ujevne mellomrom få studere, vurdere og handle med garnet i hendene!

Når jeg henta frem det vellagra nøstet har det en prislapp på 145 kr, nå selger de det til 89... Dyrt og vellagra... Og hvorfor skriver jeg det her??? Jo, fordi jeg gjerne vil at det skal være et litt bredere utvalg av garn nord for polarsirkelen og heier på alle som tar inn noe annet enn det vanlige norske (for variasjonen og valgmulighetenes skyld;)) Så skulle du passere Tromsø har du også muligheten til å handle Kauni her til en meget hyggelig pris!

... og mitt vellagra nøste må jammen få seg et prosjekt snart!!!




(Venter fremdeles utålmodig på kameraet... mobilbilder blir ikke helt det samme...)


1 kommentar:

  1. Det er ikke bare nord for polarsirkelen at det er et smalt utvalg av garn, -her i Trondheim er det også LITE å velge i! Tenker at jeg selv burde åpne garnbutikk for spesielt interesserte (med webshop!)
    Når det gjelder strikkepinner så er også Trondheim en ikke spesielt festlig by; den samme rundpinnen kostet kroner 68,- i Trondheim og 44,- på Vinstra da jeg handlet der i sommer...

    SvarSlett