14. aug. 2012

Kamera på egne veier...

Oi,oi,oi... Jeg festa siste (av 12 knapper) og tok jakka på lille snuppa. Jeg var så spent siden den er strikket fritt etter en kombinasjon av flere innfallsmetoder. Den satt som ett skudd!

Hvor er kamera? Hvor er kamera??? HVOR ER KAMERA???? Husker ikke når jeg hadde det sist, (ammetåke eller generelt distré?) det er det ingen andre som husker heller... Lete, lete, lete, finner det ikke, begynner å ringe, hotell i Finnmark hvor vi var på weekend... Der var det!!! Stemmen i andre enden; "ble du glad nå?" JA!

Derfor blir det et lite mobilbilde enn så lenge...




10 kommentarer:

  1. Mobilbilde duger så lenge, vettu! Men så bra at du fant igjen kameraet ditt! :)

    SvarSlett
  2. Oj, denne jakka så fin ut! Gleder meg til å se resten:-) Og fint du fant kameraet igjen! Kjenner til den følelsen når panikken brer seg;-)

    SvarSlett
  3. Oi den såg ordentlig fin ut! Gleder meg til å se resten! Stilig med forskjellige knapper!
    God at kamera dukket opp :-)

    SvarSlett
  4. Ser veldig fin ut! Vil gjerne se helhetsbilde når du får kameraet igjen! :)

    SvarSlett
  5. Hehe, høres ut som du er et levende bevis på at den artikkelen var ganske feil ja...tjihi ;)

    Så bra at kameraet ble funnet!!!!! :) :)

    Jakken ja, det må være den du snakket om her hjemme...ser ut som den ble veldig søt :) Gleder meg til flere bilder av den :)

    SvarSlett
  6. Oooo spennende, snik titt før kameraet kommer :)

    SvarSlett
  7. Jakken ser så fin ut, spent på å se hele!
    Panikk panikk med kameraet på vidvanke - så bra det ble funnet da.
    Mannen min pleier å si at man må lete med hodet først, og tenke tilbake..
    Funker som regel :o)

    SvarSlett
  8. Herlige knapper og farger. Dette må bare bli bra.

    SvarSlett
  9. Men flott jakke ser det ut til! Og godt at kameraet kom til rette. Typisk det der, ser for meg febrilsk leiting for å få tatt det perfekte bilde, akkurat nå når jakka er på! Vi venter på fortsettelsen.

    Liker bloggen din!

    SvarSlett
  10. Ser veldig fint ut, vil gjerne se resten :-)

    SvarSlett