9. sep. 2012

Rosa høstløv

Høstløv kommer i utrolig mange flotte farge kombinasjoner! ... rosa er vel av de heller sjeldne, men her hos oss finnes det, dog i en litt mykere form.




Størrelses variasjonen i garderoben fortsetter å utvides. Nye vester finner veien dit. Denne vesten har jeg strikket før til en tantejente, den ble mye brukt, og jeg anser den for en suksess som gjentas! Håper vi (ehm... mannen, da det er han som står for påkledning om dagene) kommer til å bruke den på lille snuppa masse i høst.

...og genseren nevnt i forrige innlegg??? Den er ferdig den, men kan ikke blogges før den er vel fremme hos mottaker... kommer snart!

Myke fakta:
MønsterTopp med bladmønster(mix barn 0910)
Garn: Sandnes Alpakka (87g)
Pinnenr: 3,5 og 4
Str: 2 år


13 kommentarer:

  1. Så stilig! Kjempe flott vest og kjempe flott blogg! Gleder meg til å følge deg videre! Klem Lene :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig den var, herlig farge, så flink du er, ha en flott uke hos deg!

    SvarSlett
  3. Nydelig løv i hagen deres da :)

    SvarSlett
  4. Har strikket 2 stk, De er bare så utrolig fine og veldig anvendelige :-)

    SvarSlett
  5. Den har jeg også strikket ! Nyyydelig topp i nydelig farge!

    Ha en fin mandag! Klem

    SvarSlett
  6. knallfin!! Så heldig jente :O) - så får vi håpe pappaen også skjønner det ;O)

    SvarSlett
  7. Jeg er svak for bladmønstre i strikketøy, så her er det litt av det i garderoben. Den ble fin i den fargen!

    SvarSlett
  8. Ja, denne vesten er så utrolig fin! Blir garantert en vinner i høst den, godt med sånne plagg de neste månedene.

    SvarSlett
  9. Denne vesten er en virkelig favoritt her i huset!:) Bladmønsteret er bare helt nydelig!

    Kjempefin farge!

    SvarSlett
  10. Så fin den er. Jeg kjøpte 4 nøster alpakka i en utgående farge her for litt siden, så kanskje jeg skal prøve meg? Vester er så kjekt.

    SvarSlett
  11. Den toppen er så nydelig! Har lyst til å strikke den jeg og, men har ikke noen passende snuppe å lage den til. Får håpe det dukker opp en etter hvert :)

    SvarSlett
  12. Så fin! Trur eg har det mønsteret liggande, så eg må prøve å strikka ein vest eg og.

    SvarSlett
  13. Veldig fin... nydelig farge og mønster...

    SvarSlett