13. okt. 2011

Prinsessetøfler!

Jeg var innom pinnekroken utfordringsblogg for noen dager siden... så der at det gikk et tema med toving. Toving har ikke vært mye benyttet av meg tidligere, men samme dag var jeg innom Marte Helgetuns design blogg og fant disse søte prinsessetøflene:-)
De hadde hun strikket i Hverdags fra DSA, når jeg kikket etter i posen som ble med hjem fra garnshoppingen i helga hadde jeg tilfeldigvis fått med meg dette garnet - i prinsessefarge! 
Oppskriften er gratis inne på Martes blogg - takk Marte!
Så da leverer jeg mitt bidrag til "tove" utfordrigen på pinnekroken:-)



Mønster: Gratis hos Marte Helgetun
Garn: Hverdags fra DSA
Pinnenr 5,5
Strikket her i str 0-1 år

3 kommentarer:

  1. Hjelpe meg, er du ferdig med disse allerede??? De ble jo supersøte!!!! Heldig lille prinsessen som får ha disse på bena sine! :D

    Kanskje jeg skulle prøvd meg på noe sånn...om jeg tørr :)

    SvarSlett
  2. Prøv deg på disse:-) Oppskrifta var enkel å grei - og det går fort!

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    Så flotte tøfler! Kan tenke meg at det er en liten prinsesse som blir fornøyd :)

    SvarSlett