16. okt. 2011

I selskap...

Da jeg kom hjem med denne kjolen til prinsessa begynte jeg med en gang å lete etter garn i garnlageret som kunne matche:-) En av de lokale strikkebutikkene setter ned prisen på garn når de bare har en eller to igjen i samme innfarging. Jeg er storbruker av babyull og sørger derfor for å jevnlig kikke i restekurven deres. Jeg fant, Jeg fant! Så da ble det et par "selskapssko" som ble ferdig likefør bryllupsfesten begynte...


Fargene er likere enn det som kommer fram i bildet... siden det er skimmer 
i sløyfa blir den mye lysere med blits...

Mønster: Bedårende tøfler i Myk Start boka
Garn: Dale babyull
Pinnenr 2,5
Perleknapper til ankelrem

Og... Julekalenderlotteri på Brittspuslerier blogg siden hun snart har hatt 100000 besøkende. Wow imponerende for meg som nettopp har begynt med blogging...:-)

2 kommentarer:

  1. de ble kjempe søte:) Jeg er en tilhenger av småstrikk og elsker å finne utfordring av hvordan utnytte et og to nøster.
    Takker for at du tok turen innom meg og ble med på mitt julekalenderlotteri:)

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg prinsessa var nydelig i dette settet her! :)

    SvarSlett