19. juli 2012

Strikk, Knit eller Sticka???

Jeg vet ikke hvilket forhold du har til strikkebøker... hos meg fyller de ulike behov... noen er med konkrete oppskrifter som jeg vil strikke slik de er (mer eller mindre...) Andre bruker jeg mest til inspirasjon.

Jeg har sett mange flotte hekla blomster, hjerter og annen pynt på strikkeklær i mange blogger, og føler selv jeg har mye å vokse på der... Derfor tenkte jeg at denne strikkeboka ville kunne gi meg litt inspirasjon, det var bare det at jeg ikke har noe shopping budsjett i sommer og flittig bruker fra garnlageret... Jeg var innom Adlibris og kikka... både på danske, norske, engelske og svenske bøker... Svenske bøker ja - jeg huska prisen på den norske utgaven - 289. La meg se.. den engelske - 112. ... og den svenske - 98 kr!! Det ble jammen meg svensk inspirasjon denne gangen:)




... og om du strikker engelske oppskrifter, svarer det seg ofte å bestille dem fra utlandet... der er mulighetene for gode priser mange! (Det er første oppskriften på engelsk som er bøygen, så er du igang:)!!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar