30. des. 2013

Overraskelse!





Jeg er utrolig glad i overraskelser!!

I jula er det jo en viss forventning til at det blir noen gaver… men at det kommer pakke i posten sendt lille julaften fra noen en allerede har fått julegave fra? Og at den inneholder mariusdress til lillebror som var akkurat passe! Luksus!!

Nærmere bestemt er det min svigerinne som har strikka denne, uten at jeg har ant noen verdens ting...
Planen var nemlig å strikke en stripedress nå rett over nyttår, jeg skulle bare bruke romjula til å bestemme meg for stripe kombinasjon. Godt jeg gav meg selv litt tenke tid:)


7 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig! Marius er en sikker vinner:) Deilig å få et slikt plagg i posten:)

    SvarSlett
  2. For en flott overraskelse!:) Marius er aldri feil, og den ser jo ut til å passe perfekt!:))

    Godt nyttår til deg! Gleder meg til mer strikke inspirasjon i 2014:)

    SvarSlett
  3. En flott overraskelse til lillebror! Kjempefin dress!

    Godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Herlig! Den var kjempefin og ser helt perfekt ut på lillebror:)

    SvarSlett
  5. For en flott gave! Virkelig en flott dress :)

    SvarSlett
  6. Det er så kjekt med slike overraskelser! Flott mariusdress:)

    SvarSlett
  7. Den var jo kjempeflott, så heldig du er!

    SvarSlett