13. des. 2013

396 - helt nøyaktig!

Såre fingre og ikke fornøyde armer… men nå er jeg ferdig med denne typen strikk for ei stund! Effektgarn er  - ja, effektfullt, men ikke nødvendigvis godt å strikke med.

Jeg lyver om jeg sier det danser over pinnene, det er seigt og henger seg opp, men i dette tilfellet vant nok fashion over funksjon:




Det kunne fort blitt en ufo, for nå har jeg brukt en liten uke på denne snutten her, med hele 396 masker!! Sa jeg at det er på pinnenr 3?? Vel, rettstrikk her kommer jeg, nå er det tid for å få opp dampen her… og det må jeg om vi skal bli klar til jul!!

Fortsatt god adventstid med alle koselige forberedelser!! Vi har akkurat spist lussekatter :) En gang i året spiser jeg gjærbakst med safran, det er i dag.


4 kommentarer:

  1. Denne kjenner jeg igjen! Snurrekjole fra Pickles? Jeg har strikket denne selv. Og den tar tiiiiiiiid! Men det er så verdt det! Ble en nydelig staskjole til ei lita snuppe! Hold ut, det minker stadig på maskeantallet jo lengre opp du kommer på skjørtet;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Snurrekjole it is! …og jeg er veldig glad jeg strikker nedenfra og opp denne gangen;)

      Slett
  2. Lykke til videre! Den blir helt sikkert nydelig!!:)

    SvarSlett
  3. Lykke til med ferdigstillelse av prosjektet! Kan tenke meg at effektgarnet kan gi litt såre fingre, men fint blir det iallefall:)

    SvarSlett