15. sep. 2013

Hjertelig hilsen!

Noen ganger kommer det snikende prosjekter som velter hele strikkekøen...

Jeg var en veldig utålmodig venter av Lene Holme Samsøes hefter bestilt fra Danmark. (Nå har de norske butikkene fått dem inn har jeg sett. ) Så utålmodig at jeg etter 5 dager måtte sende mail og spørre hvor de ble av??? Vel, pågangen var så stor at de måtte få inn flere, heldigvis måtte jeg bare vente 2 dager til... jeg er ikke så god på sånn venting jeg!




Denne hjertelige vesten snek seg raskt på pinnene, og for meg som strikker mest babytøy på pinnenr 2,5 og kanskje 3 ble denne lille saken på pinnenr 3,5 for en liten rakett å regne!! Det gikk så fort at en ny genser i samme mønster har jamme klart samme bragd... Så får vi se hvor mye som blir ferdig før lillebror!!

Garn: Duo fra Sandnesgarn, 65 g
Pinnenr: 3 og 3,5
Str: 0-6 mnd

Og siden det er flere enn vi som tar ansvar for neste generasjon om dagen blir det en liten hilsen til en lillebror-venninne!


8 kommentarer:

  1. Så nydelig vest du har strikket.
    Skjønner godt du ville ha det heftet fort.

    SvarSlett
  2. Så skjønn! Hjerter er perfekt pynt til en liten venninne :)

    SvarSlett
  3. Jeg MÅ bare få kjøpt det hefte , for den var lekker 😀

    SvarSlett
  4. Så søt den var! :-)
    Ble selv ferdig med en slik i rosa for et par dager siden, koselig å strikke. :)
    Er elendig på venting, så skjønner at du måtte etterlyse pakken. :D

    SvarSlett
  5. Slik en ble det her også! Må bare feste knapp (ting tar tid ;) )Kjempe fin ble den i grå så kanskje det må bli en vest til :)

    SvarSlett
  6. Så fin denne vesten ble. Elsker Duo,så herlig et garn.

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  7. Veldig søt vest! Kanskje det kommer en bok for pinne 2.5 til 3 etterhvert også. :)

    SvarSlett
  8. Den var helt herlig! Jeg må nok få bestille de heftene... Happy Knitting!

    SvarSlett