2. feb. 2012

One-skein wonder

Da var siste maske felt og det gikk akkurat!! Det er første gang jeg driver med denne typen risikosport... Ellers kjøper jeg alltid ett nøste ekstra, bare sånn i tilfelle(!) men denne gangen var jeg usikker på hvor langt  jeg kom med ett hespe... lurte på om det kom til å bli kjole eller vest??? Kjole ble det! Jeg avslutta med strikking av de nederste rillene og felling på øyemål for å få kjolen lengst mulig... (kunne selvfølgelig veid nøye underveis, men litt hverdags spenning må jeg jo ha;-))


Så da blir det så nære en hespe skinny bugga en kan komme!:-) Kjolen i sin helhet kommer jeg tilbake til når tråder er festa og knapper sydd i...

4 kommentarer:

  1. sikkert kjempeflott kjole - gleder meg til å se den ferdig. Du skulle begynt å strikke oppefra, da er det enklere å vite hvor du må felle av ....
    Ha en super torsdag

    SvarSlett
  2. Ble ikke mye restegarn der:) Så perfekt :)

    SvarSlett
  3. Hehe, så bra! ;) Gleder meg til å se helt bilde av den! :)

    SvarSlett
  4. Det blir sikkert en fin kjole:)Du har en fin blogg med masse fint!
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett