10. feb. 2012

Jeg klarte det igjen!!!

Det er helt utrolig... Jeg klarte det igjen!!! Kameraet ble brukt kvelden før avreise, det lå på stuebordet slik at jeg skulle være sikker på å få det med meg... Det ble ikke skrevet opp på note-it lappen siden det lå sånn godt synlig... og joda, jeg kikker innover stuebordet i halv mørke, ingenting her jeg skulle ha med... kameraet ble liggende igjen midt på bordet!!!

Når dette kommer i tillegg til å glemme helsestasjon avtale, møte opp til lunsj på feil adresse (og det er 1/2 times kjøring til den nye...) dra hjemmefra uten stelleveske, stadig lete etter mobilen... Jeg skylder alt på ammetåka;-) og må bare le litt!!

Det kjedelige er at jeg nå sitter å ser på en nydelig kjole tantes lille T har som mammaen hennes har strikket, og som jeg gjerne skulle vist dere... hun har laget en egen versjon av denne Arne og Carlos forsidekjolen med hjerter i stede for dotter, i lilla...! Den er bare skikkelig flott!!!

Tilbake med kamera og nye blogginnlegg over helgen...

God strikkehelg!! (Morsdag gir gjerne litt ekstra strikketid om det er andre i huset som tar hånd om søndagsmiddagen?!;-))

2 kommentarer:

  1. Et mobilbilde e bra, så kan eg få sjå når du komme hjem :)

    SvarSlett