29. juni 2012

Dukkemor presenterer garderoben sin!

Dukkemor har jammen fått seg en godt utstyrt garderobe allerede! Vanligvis er det kaskje størst fordeler knyttet til å være første barnebarn...? Men det ser ut til at det kan være fordeler med å komme lenge etter de andre også;) Da vi var innom hos svigers en tur hadde bestemor vunnet denne dokka, med imponerende garderobe! Siden vår datter er den eneste under 10 år i familien ble den overrakt henne med engang vi kom inn dørene (midt mellom jul og bursdag...)



Dukkeklær har absolutt stått på planen hos meg etterhvert som hun (kanskje) synes dokker er gøy, men med denne garderoben havner det et godt stykke ned på lista... Foreløpig er det å ta av pannebåndet som gjelder hos lillesnuppa:)



Garderoben inneholder både sommer- og vinterantrekk både til hverdag og fest:





Alt er forseggjorte arbeider, hele antrekk som vist over! Så gøy! Så da får jeg kanskje vente litt til dukkemammaen selv begynner å ønske seg antrekk...??

En helt annen ting som jeg gjerne ønsker litt innspill på... det nærmer seg en liten bloggmarkering her, og i den forbindelse lurer jeg på hva du syns er artig i en "gi bort"?


Det ser ut til å bli en herlig helg, håper du som stikker innom her også får det!!!


3 kommentarer:

  1. Så mye fint! Virkelig forsegjort! Noen få dukkeplagg har det blitt her, men dukkeforeldrene er ikke så opptatt av at dukkene skal ha klær, men dyne og pute er visstnok viktigere for dukken, jmfr datteren. så kanskje et lite dukketeppe kan være et lite koseprosjekt?

    SvarSlett
  2. Takk for koselig besøk inne hos meg :) å du har nok rett, må nok i byen på mandag å finne ny feriestrikk ;)

    Å så heldig dukkemamma, så lekker garderobe. Det må jeg si, det var skikkelige dukkeklær :)

    Gi bort er gøy det, uansett :)

    SvarSlett
  3. Wow!! Utrolig flott garderobe!
    Heldig dukkemamma!

    SvarSlett